JAK ZAMAWIAĆ DODATKI PAPETERII ŚLUBNEJ

Jesteś zainteresowany zakupem, któregoś z produktu La Memoire?
Oto instrukcja krok po kroku
jak wygląda proces zamawiania dodatków papeterii ślubnej

KROK 1

Wybieracie projekt, macie dwie opcje do wyboru:
PROJEKT GOTOWY (prezentowane w zakładce NA ŚLUB)
PROJEKT INDYWIDUALNY (stylistyką nawiązująca do indywidualnego projektu zaproszeń)
już teraz musicie zdecydować jakie elementy chcielibyście zamówić

KROK 2

Minimum na 4 tygodnie przed datą uroczystości prześlijcie na nasz adres mailowy biuro@lamemoire.com.pl informacje jakie elementy chcielibyście zamówić oraz ich ilości.
Listę gości, układ stołów i inne niezbędne informacje możecie przesłać w późniejszym terminie, jednak nie później niż na 2 tygodnie przed datą ślubu i tylko pod warunkiem wcześniejszego złożenia zamówienia oraz opłacenia go.

KROK 3

Po przesłaniu wszystkich niezbędnych informacji
przesyłamy Wam potwierdzenie zamówienia oraz kalkulację
i prosimy o wpłatę całości kwoty na poczet Państwa zamówienia.

DANE DO PRZELEWU

Dorota Czopik, ul. Akacjowa 12, 32-005 Niepołomice

nr konta 38 86190006 0060 0624 9607 0002

KROK 4

Proces projektowy. W ciągu 3-5 dni roboczych prześlemy Wam projekt do akceptacji.
W  cenę dodatków wliczone są 3 poprawki projektu, każda kolejna poprawka i modyfikacja projektu to koszt między 20,00zł – 200,00zł – w zależności od ilości zmian..

KROK 5
Akceptacja projektu.

KROK 6
Realizacja zamówienia.
Druk i kompletowanie dodatków.
Termin wysyłki zamówienia dostosowany jest do uroczystości

KROK 7

Wysyłka. Paczka jest w drodze.

Dziękujemy za wybór naszych papeterii ślubnej. Cieszymy się, że możemy uczestniczyć w Waszym wielkim dniu !